איתור נזילות בפתח תקווה

נושאים בעמוד

נגן וידאו

 

פתח תקווה, אם המושבות, אחת הערים הגדולות והצפופות בארץ, שוכנת אף היא באזור המרכז. בתחילת דרכה נבנתה כמושבה, וכיום מדובר בעיר גדולה עם אוכלוסייה שמונה כרבע מיליון תושבים, בנויה בצפיפות גדולה ולא מעט מבתיה ובנייניה ישנים. המבנים הישנים אשר עומדים שנים רבות ומאכלסים הרבה מאד תושבים, עוברים בלאי עם השנים וזקוקים לתיקונים ושיפוצים על מנת להמשיך ולהיות ראויים למגורים. אחת המערכות שנוטה להיפגע בבתים אלה הינה הצנרת בה זורמים המים. צינורות מתפוצצים, מחלידים ומופיעים בהם חורים, והמים נוזלים מהם בכמויות. כאשר מתעוררת בעיה כזו יש צורך באיש מקצוע לשם איתור נזילות בפתח תקווה.

סימנים לנזילה

לפעמים מדובר בנזילה חיצונית של ברז, ואז מאתרים אותה בעין בקלות, אך הנזילות המורכבות יותר “מסתתרות” בתוך קירות או מתחת לרצפה. לעיתים מדובר בטפטוף עדין של מים מהצינור הפגוע שיוצר רטיבות קטנה, אך לעתים מדובר ממש בקילוח מים שזורם בעוצמה יחסית וגורם די מהר להיווצרות של כתם רטיבות ענק על גבי קירות או תיקרות. אם הנזילה מתרחשת מתחת לרצפה לא ניתן לראותה, אך שעון המים יראה צריכה מוגזמת של מים ואז צריך יהיה לאתר את מקור הנזילה.

אמצעי מודרני לאיתור נזילות בפתח תקווה

בטרם פיתחה הטכנולוגיה מכשור אלקטרוני מתקדם בתחום, שרברבים נאלצו פשוט לשבור או לפתוח קירות באופן חלקי, ו/או להרים מרצפות ולחפש מנין מגיעה נזילת המים. כיום אין צורך לגרום הרס נרחב. השרברב מצויד במצלמה טרמית אשר מזהה מקור דליפת מים חמים ומאפשרת פתיחה מאד נקודתית של קיר או רצפה. הדבר חוסך זמן, לכלוך, בלגאן והוצאות מיותרות. 

זקוקים לביצוע איתור נזילות בפתח תקווה?

צרו עמי קשר, אני שרון מור, אינסטלטור ותיק ומנוסה, מבצע כל עבודת אינסטלציה אפשרית, משפץ וצובע ועוד. אם שמי נשמע לכם מוכר, כנראה שזה מפני שהשתתפתי במקרה לגמרי וללא ידיעתי בתכנית יצאת צדיק של חיים הכט בטלוויזיה, במהלכה התברר שאני מבצע את עבודתי ביושר, במקצועיות ובמחירים הוגנים. אשמח לצרפכם לקהל לקוחותיי ברחבי הארץ, לשם כך צרו עמי קשר דרך האתר או באמצעות הטלפון. מובטח לכם מענה מהיר, שירות יעיל ואדיב, ומעל לכל- מקצועי מאד. אני עובד לפי תכנית עבודה מסודרת ועושה כל מאמץ לעמוד בזמנים. להתראות.

איתור נזילות בפתח תקווה

נושאים בעמוד

נגן וידאו

שרון מור- יצאת צדיק!

                Call Now Button